Pravidlá presunu zákaziek

Zákaznícky panel umožňuje presúvať zákazky iba medzi objednávkami s rovnakým spôsobom platby a rovnakou dodacou adresou.

Pred začatím presunu zákaziek je potrebné vziať do úvahy nasledujúce pravidlá:
  1. Pri presune zákazky z objednávky s kratším termínom spracovania do objednávky s dlhším termínom sa termín spracovania zákazky predĺži.
  2. Pri presune zákazky z objednávky s dlhším termínom spracovania do objednávky s kratším termínom sa termín spracovania zákazky nezmení, ale termín spracovania cieľovej objednávky sa predĺži.
  3. Termíny spracovania sú priradené ku každej zákazke zvlášť a aktualizujú sa pri každej operácii presunu. Opätovné presunutie zákazky do pôvodnej objednávky teda neobnoví pôvodne stanovený termín.

Všetky náklady na dopravu sa účtujú počas fakturácie zásielky. Z tohto dôvodu:
  1. Ak sa v dôsledku presunu zákazky zmení celková hmotnosť zákaziek, môžu sa zmeniť náklady na dopravu dotknutých objednávok.
  2. Ak sa po presunutí zákazky v objednávke, ktorá spĺňala podmienky akcie „doprava zadarmo“, zníži hodnota pod hranicu pre dopravu zadarmo, bude účtovaná doprava bez zohľadnenia tejto akcie.
  3. Ak sa po presunutí zákazky v objednávke s akciou „doprava zadarmo“ zvýši celková hmotnosť nad 30 kg, bude účtovaná doprava bez zohľadnenia tejto akcie.
  4. Ak presunieme zákazku z objednávky s platbou bankovým prevodom do objednávky s platbou na dobierku, presunutá zákazka bude fakturovaná ako dobierka (a naopak).
  5. Ak sa spoja viaceré objednávky s hodnotou nižšou ako hranica pre dopravu zadarmo, nevzniká nárok na dopravu zadarmo, ani v prípade, že nová, zlúčená objednávka túto hranicu prekročí.
 

Návod na použitie

Zlučovanie a rozdeľovanie objednávok sa vykonáva presunom zákaziek medzi existujúcimi objednávkami alebo do novej objednávky. Táto operácia je dostupná v zákazníckom paneli (Váš účet → Objednávky).
Po kliknutí na číslo objednávky sa zobrazí zoznam jej zákaziek. Ak chcete presunúť zákazku do inej objednávky, vyberte z rozbaľovacieho zoznamu pod danou zákazkou číslo cieľovej objednávky a kliknite na tlačidlo „Presunúť zákazku“.
Ak chcete objednávku rozdeliť, presuňte zákazku do novej objednávky a prípadne k nej pridajte ďalšie zákazky.
V zozname objednávok, do ktorých je možné presúvať zákazky, sa zobrazujú iba tie objednávky, ktorých stav realizácie umožňuje pridanie zákazky.